06.00

Godmorgon! Sitter just nu i köket med datorn och äter frukost. Har en sovande Simon i vardagsrummet där jag brukar sitta så jag flyttade in i köket istället, nu när jag tänker på det så var det väldigt längesen som ja faktiskt satt i köket och åt, gillade inte riktigt förra tapeterna som gjorde mig deppig. Men det ska det bli ändring på, köket ska bli precis så som jag vill ha det och jag är en bra bit på väg, lite små fix hit och dit men det kommer säkert bli bra i slutändan :)
Om en stund ska jag fixa matlåda och sen gå till jobbet, hoppas det blir en lika lugn dag som kvällen vart igår.

Slutar 15.15 och har sen inga planer, kanske sätta sig i nå park nånstans och få lite sol eller gå ner på stan. Ikväll blir det finalen i ESC och det kommer bli spännande! Nu när Saade gick vidare så kan man ju kolla. Jag tror att Irland kommer stå som vinnare med sina speedade tvillingkillar som sjunger om läppstift..

Nej nu matlåda och sen kila.
Hoppas ni alla får en fin lördag, solen skiner rätt i ansiktet på mig just nu så jag tror att det kommer bli en härlig dag!

kram

Jedward som är Irlands  bidrag i ESC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0