En liten lunch update :)

Det verkar som om jag har flyt just nu!
Är ledig och laddar inför en helg på MAVA, först har jag kört och idag vart det vänstersvängar och lite landsväg, gick strålande! Imorgon är det äntligen dags för halkan och den görs i Norrköping.
När vi är tillbaka i Kholm så ska jag och min handledare börja kolla efter uppkörning och teoriprov, det börjar närma sig!! :D

Efter körningen gick jag ner på stan för att kolla alla galningar som ska handla upp sina lönepengar haha och jag hittade lite roliga grejer också, en ny baddräkt från Kappahl, Earcuff från Ur&Penn och sen köpte jag hem Ceasarsallad som jag precis har mumsat i mig. Bjuder på lite bilder senare :)

Snart ska jag o Jenn gå över till Lisa för lite skitsnack
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0