Konstigt att man kan vara så trött fast man varit ledig..

Vaknade för 2 timmar sen och kände mig rätt utvilad, har ju varit ledig i två dagar och gjort lite roliga grejer så jag borde ju ha energi för en jobbhelg men just nu känner jag mig jättetrött! Vill helst ligga under täcket och bara sova bort hela helgen..
Jag har fått i mig frukost, städat och diskat och har kanske tid för en liten vilopaus innan jobbet. Börjar 14.45 och slutar 22.15. Håller tummarna igen att det blir en lugn kväll, det hoppas jag på varje gång jag är där men det blir oftast kaos, fast det är lite spännande också när det blir lite action.

Idag ska vi även få storfrämmande ända från Småland, Simon en ex Kholmare kommer och stannar över helgen, han får sova i soffan och ska leka med Micke :)

Nu ska jag nog lägga mig en stund i soffan.
Ha en härlig fredag och kom ihåg att det är fredagen den 13:e så gå inte under en massa stegar eller krossa speglar och akta er för svarta katter! Läskigt!

Kram



Kommentarer
Postat av: Rille

Man blir trött av att inte ha något att göra när man är van ;D

2011-05-13 @ 11:46:43
Postat av: Julia

Ja det måste vara nått sånt, kroppen blir seg när den är van med full rulle hela tiden :P

2011-05-13 @ 12:31:32
URL: http://meandbillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0