Måndag 2:a maj

Godmorgon!  Måndagar innebär alltid en ny vecka med nya utmaningar, jobb och fix. Den här veckan kommer bli galen och fylld med 1000 olika planer och måsten. Tänkte att ja ska försöka lista upp det viktigaste och sen checka av.

  1. Först måste jag måla klart!
  2. Handla
  3. Fixa smörgåstårtan
  4. Storstäda lägenheten och möblera om.
  5. Klippa mig
  6. Köpa doppresent till Zeth :)
  7. Baka
  8. Gå ner med saker till föråddet.
  9. Vattna blommorna
  10. Köra
  11. Plugga teori
  12. Träna
  13. Sy en gardin till köket
  14. Tvätta
  15. Städa balkongen
Dessutom jobbar jag mån-tors mellan 7.30-17 och 11.30-20.45, det blir spännande att se hur mycket jag hinner :P
Nu ska jag platta håret och sen gå till jobbet. Ha en fin dag allesammans :)
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0