Monday morning

Godmorgon! En ny vecka väntar med jobb, träning och sen får jag se vad helgen har att erbjuda :)
Är på UVA ikväll fram till 20.45 och det är rätt skönt med sovmorgon!
Jag & Simon har precis ätit frukost och kollar nu på Smallville, lite trevligt med sällskap då Micke är på jobbet.

Imorgon är jag ledig och är sugen på att åka iväg nånstans, antingen blir det bussen mot Norrköping eller tåget mot Etuna, vill bara komma bort lite och ha en Julia-dag. Hoppas vädret blir bättre så man kan sitta på nå uteservering och bara kolla på folk och sola :)

Snart ska jag göra iordning matlådan och sen gå mot jobbet.

Ha en bra start på veckan
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0