Mors Dag :)

Har precis gjort iordning mig, pajen står och svalnar och paketen är inslagna :)
Det är Mors Dag idag och det känns lite extra speciellt då vi ska få fira Kerstin som har sin första morsdag någonsin!
Tänk den dagen man själv blir firad, mysigt ^^

Annars har jag jobbat och det va lugnt på jobbet om man jämnför med igår. Pysslade lite och kände mig mer som en kaffeflicka än en undersköterska men det var rätt skönt att inte stressa runt som man brukar. Efter jobbet gick jag till Ica Maxi för att handla lite och sendess har jag vilat.

Det blir en lugn kväll som spenderas hos Familjen Carlsson, vi ska äta lite mat och senare blir det fika, hoppas min paj smakar bra! :)

Hoppas ni alla mammor därute får en fin dag och ni andra oxå :)

kram


 

Min mamma i sin rätta miljö, trädgården :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0