Nykvarn

Hej! Jag befinner mig just nu hos mina föräldrar i Nykvarn och har precis ätit middag, lasagne och en megasallad :)
Kom vid 1 tiden och övningskörde från Syd till Coop där vi handlade lite och träffade en massa folk som inte kände igen mig, "va stoooor du har blivit Julia, sist vi såg dig va du bebis!" Känns kul att man har vuxit till sig lite iaf!

Det måste vara den lantliga luften som suger ur all min energi, har slumrat till och från i mammas sköna fotölj och har försökt att plugga körkortsteori men jag läste en mening och snarkade sen sött..
Har haft en rolig men tung vecka på jobbet då det känns som om man har 1000 personer att hålla koll på, jag drömmer på nätterna att jag är på jobbet, vaknar och klär på mig för att sen se att det är flera timmar kvar tills jag ska gå upp. Ger nog 110%  av mig själv när jag är där och det tar ju på krafterna.

Kvällen blir väldigt lugn, ska kolla på film och mysa ner mig i fotöljen igen, imorgon blir det mer körning och jag hoppas att solen tittar fram.

Ha en härlig kväll så hörs vi!
kram

Jag vill åka bort nånstans, bara över helgen och London verkar väldigt fint!
Camden Market




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0