Onsdag 11 maj

Godmorgon! Har precis ätit frukost och njuter av min lediga morgon :)
Det enda jag har på agendan idag är en körlektion mellan 12.40-13.40 och efter det vill jag gå ner en sväng på stan och ta en glass!

Har varit lite dålig med uppdateringar men det blir det ändring på, har haft en superhärlig helg med kalas, dop och bara legat i solen och laddad lite Dvitamin :)

Förra veckan i torsdags fyllde jag år, hela 22 år och det firades med lite skönsång på jobbet och fika med kollegorna. Efter jobbet träffade jag Jenn&Lisa för att äta nere på stan och det var väldigt trevligt! Kul att fira lite iaf när raringen var ute och körde buss hela dagen och kvällen :)
Efter maten och svängen på stan gick jag hem, städade och somnade sen som en stock på soffan tills raringen kom och väckte mig, en härlig och lugn födelsedag helt enkelt..

Ni ser ju hur jäkla trött ja va ^^


Fredagen däremot vart stress! Städning, tvättning, fixa med 1000 saker innan klockan skulle slå 18 och gästerna skulle komma. Firades med smörgåstårta, efterrätter med glass och cupcakes, godis och en massa dricka :)
Det vart en grym kväll när vi strosade ner till Harry för att dansa som galningar, jag, Jenn och Lisa ägde vår lilla upphöjning på dansgolvet och vid stängning gick vi mot Donken för att sen gå hem alldeles svettig och hoppa in i duschen. Tack allesammans för en grym kväll! Bilder kommer snart på facebook!

Mat och folket :D


Jag som sov en stock och vaknade sen pigg och glad på lördagen för att ta tåget mot Södertälje&Nykvarn. Det vankades dop för min brorsson Zeth :)
Åkte tidigare mot Södertälje för att handla en klänning och sen åkte jag vidare till Nykvarn där det vart direkt till kyrkan, Zeth va jätteduktig och jag kände mig som världens stoltaste faster! Han kommer bli en riktigt stilig kille sen! Efter kyrkan åkte vi till båthuset för att äta och fika, träffade en massa släktingar och njöt av sjöutsikten och det ljuvliga vädret, säkert en av årets varmaste dagar! Efter all fika och mat åkte vi hemåt och jag somnade hemma hos mamma o pappa i gungstolen.


På söndagen solade jag på tomten och övningskörde med pappa :)
Vid halv 3 åkte jag in till Södertälje där jag träffade Mari&Sara för en fika på Tratten, himla mysigt! Satt ute i solen med världens godaste macka och pratade med Maris bebis eller jag gissar att det finns bebisar i magen! :D

Fick superfina smycken i present och efter fikat tog jag tåget tillbaka till Kholm och raringen, helgen vart den bästa på länge och det behövdes lite uppladdning för att orka vara inne när sommaren är som bäst just nu!

 

Hoppas att ni orkade läsa ända ner! Vart ett lagom långt inlägg ^^

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0