Onsdag :)

Jag har haft en toppenbra dag, jobbet gick så bra som det bara kan gå och jag har tillochmed energi nu efteråt :)
Känner ett stort sug efter att göra om bloggen lite, kanske rikta in mig på nått spännande men vet inte riktigt vad än, ska fundera lite till och sen se hur det blir. Nu vilar jag i soffan och tillber vädergudarna om att ta bort alla tunga regnmoln, vill ta en promenad utan att bli genomblöt eller bortblåst men först ska jag vila fötterna lite.

Kvällen blir nog lugn, plugga lite teori och sen kolla på Greys. Letar även efter fina earcuffs som jag vill ha och när lönen har trillat in på kontot så ska jag nog beställa nått roligt om jag hittar :)
Känner nästan hur det kliar i fingrarna bara ja tänker på lön, jag är en riktig slösmaja! Men det är kul ^^

Nu skiner solen!! Så jag sticker ut!
Ha en fin kväll.
kram
Vill ha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0