Sista lediga dagen innan långhelgen på MAVA

Det va rena åskstormen inatt och det måste ha sövt ner mig ordentligt då jag vaknade för en stund sen, skönt när man vaknar och känner sig pigg och glad :)
Idag ska jag dammsuga, köra, gå ner på stan och köpa toffsar, tvätta, träna och laga mat. Ska försöka fixa lite fläskfilé med nått gott till. Sen blir det vila resten av kvällen och EC semifinal, heja Saade!

I helgen sen jobbar jag kväll imorgon, dag på lördag och kväll igen på söndag. Det blir kanske ESC finalen på lördag men annars blir det en lugn helg om det inte blir full rulle på jobbet.


Nu ska jag dammsuga och sen plugga lite körkortsteori, idag får ja bestämma turen igen och det är lite roligt :)

Ha en fin dag!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0