11-11-11

Äntligen är det fredag igen och ja har sett framemot helgen länge! :)
Först ska jag till jobbet för en temadag och då sitter man oftast och lyssnar på en massa statistik och andra nyheter så det blir nog lugnt. Efter det vill jag gå ner på stan och till möbelmagasinet, måste hitta en fin ram så jag kan pyssla lite ihelgen. Har äntligen hittat griffelfärg så nu ska jag ge mig på att göra en fin tavla till köket.

Det får bli en lugn kväll då jag måste ladda inför morgondagen då jag ska åka till Etuna, det kommer bli nice!!

Nu ska jag göra iordning mig och kila till jobbet
Kommer säkert in och skriver en rad eller två senare!
Ha en härlig dag :)
Kram



Så fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0