17/11

Jag är uppe och försöker få i mig lite frukost, idag är jag inne på operation och jag hoppas att dagens går fort..
Har en massa saker som måste göras efter jobbet som att tvätta, byta till vinterdäck på min rallybil, hämta en ljusstake i sköldinge, städa inför helgen och sen mysa ner mig i soffan med Micke <3
Det får bli lite torsdagsmys då jag åker till Nykvarn imorgon och hälsar på mamma&pappa. Bara jag hittar själv till Nykvarn ^^

Annars händer det inte så mycket i mitt lilla liv, tatueringen håller på och kliar och det lossnar en massa flagor men ja smörjer och smörjer lite till, räknar ner dagarna till lön och är lite avundsjuk på min kollega som ska åka till thailand i 2 veckor på lördag medans vi bara väntar på att snön ska komma..

Nu ska ja klä på mig, borsta tänderna och fixa håret så man inte skrämmer folket på jobbet.
Ha en soft dag!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0