1:a Advent :)

Helgen har gått fort men jag har hunnit göra en massa roligt :)
I fredags åkte jag och Kerstin till Norrköping för att köpa lite julklappar och jag är rätt nöjd med mig själv att vi kom dit och hem! Vi gick i timmar och kollade på en massa fina saker och jag fyndade en blus, en mössa,  kofta och ännu lite mer julgrejer, jag måste hejda mig nu innan ja gör slut på alla pengar på julsaker ^^
I går gick jag ner på stan för att kolla lite mer pyntgrejer och det är perfekt att man har både Röd Korset och Möbelmagasinet där man kan fynda lite smått&gott.  Jag städade och fixade i lägenheten tills det var dags att gå över till Jenn&Jesper. Där vart det drinkar och när klockan närmade sig midnatt sprang vi ner till statt där det redan va kö men tillslut kom vi in och dansade till stängning. En riktigt rolig kväll med dans och trevligt sällskap!

Idag har jag städat igen och jag började morgonen med att baka :)
Började med knäck och fortsatte sen med saffransmuffins och när de gräddades började jag med choklad och kolakakor. Kände mig som en riktig husmor som stod vid spisen medans Micke låg och sov.
Gick ner på stan igen och träffade Lisa som sen hängde med hem där vi gjorde iordning lunch och sen kom Jenn&Jesper och Niklas hit för lite adventsfika, himla mysigt att tända det första ljuset och äta en massa godsaker :)

Kvällen har varit lugn, legat i soffan och känt mig lagom seg.
Imorgon är det en ny vecka och då jobbar ja mån-fre och till helgen åker vi till Uppsala för dop.

Vill gärna bjuda på bilder men min kamerasladd har gömt sig så jag får leta rätt på den imorgon.
Ha det fint!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0