Då var det helg igen :)

Jag har haft en bra dag idag! Vaknade pigg&glad och laddade inför en hektisk dag på operation då jag va med på gynoperationerna, där är det full snurr från 7.15 till kl 17 men samtidigt är det kul att verkligen vara igång. Jag trivs så himla bra på operation och mina kollegor är ett riktigt bra gäng så man kan inget annat än att trivas!

Efter jobbet tänkte ja träna men ja kom iväg så sent att ja åkte och handlade istället. Det vart en runda och nu har jag det mesta till att baka lite julgodis till helgen sen. Är sugen på cupcakes, knäck och chodkladkakor :)

Imorgon ska jag och Kerstin åka till Norrköping för att kolla lite julklappar och umgås :)
Håll tummarna att jag hittar in till centrum och att ja hittar nå bra julklappar, vet inte riktigt vad jag ska köpa till alla än men det lossnar säkert när man kollar runt. Efter Norrköping ska jag hålla mig hemma och börja städa och plocka fram julpyntet och sen kolla på Idol, har inte kollat tidigare men nu är det rätt spännande att se vem som vinner.

Nu ska jag fixa det sista med tvätten och sen ta ett varmt bad.
Ha en bra kväll
Kram

Förra årets julbak hos Sabina&Gustav :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0