En riktig shoppingdag :)

Idag har jag och pappa sprungit runt på Ikea och handlat en massa saker :)
Jag körde upp dit och trafiken va rätt lugn men sen fick pappa ta över på hemvägen då folk körde som dårar och mitt huvud kändes lagom tungt efter timmarna inne på varuhuset.

Jag hittade äntligen min byrå som kommer bli perfekt i sovrummet, en lampa till köket och en massa julsaker som kommer höja julstämningen i lägenheten till max. Stackars Micke han kommer gapa när han ser allt ja har köpt ^^
Man kommer alltid hem med några extra kassar fast man kanske hade 3 måste-köpa-varor men det är kul och det va massor med folk, fick nästan Ullaredkänsla när man skulle trängas och bråka med barnvagnar. Jag fattar inte varför man tar med sig alla ungar i stora barnvagnar till Ikea..lämna dem hemma så slipper man alla stressiga mammor och hyperaktiva ungar! Man kan knappast få nå ro att gå runt och kolla när man har en massa ungar att hålla reda på.
Jag känner mig riktigt nöjd med mina fynd och jag ska nog börja pynta till nästa helg sen då det är 1:advent på söndag :)

Nu har vi precis ätit grekiskt och det va otroligt gott! Har suktat efter tzatziki så nu luktar hela huset vitlök :D
Snart blir det bastu men det får bli en snabbis då ja har läst att det inte är bra för tatueringen, berättade för dem här hemma och de tyckte att den va så fin, trodde jag skulle åka på en utskällning ^^

Efter bastun blir det "Så mycket bättre" och sen läggdags, måste vara pigg imorgon då brorsan och Zeth kommer förbi och sen ska ja bege mig hemåt mot Kholm igen. Helgerna går så himla fort!


Hoppas ni har en mysig kväll :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0