Mardrömmar

Jag är i en period nu där jag sover riktigt dåligt, jag drömmer att jag är på jobbet, sitter och snackar med mig själv, ska upp och hämta saker och inatt drömde jag en dröm som kändes så verklig!

Den började med att jag satt med ett gäng i Nykvarn på en parkbänk och drack en varsin cider då en polis kom upp och pratade med oss, han åkte men sen kom den en massa andra poliser som också ville kolla vad vi höll på med samtidigt under min fot hittade jag en rakhyvel och när den sista polisen kom såg han att ja försökte gömma den under mina fötter. Polisen såg den och vart helt galen och trodde att jag skulle mörda honom så han hoppade på mig och gav mig sen böter på 6400 kr...
Jag vart arg och sprang ifrån poliserna och uppe vid centrums grekiska resturang mötte jag min lillebror med en kompis. Plötsligt såg jag en stor björn som gick på gatan och den gick rätt emot min bror som började vifta med armarna och ropa, björnen sprang emot min bror och rev honom och hans kompis i magen, det vart en massa blod och det enda ja kunde göra va att ropa på hjälp och sen vaknade jag när larmet ringde på mobilen.

Jag har tidigare drömt om björnar som går mitt bland folk och börjar jaga. Måste kolla upp nå drömtydning för det funkar inte att drömma en massa, jag är ju så trött sen på morgonen!

Snart ska jag röra mig till jobbet, sen är det bara 1 pass kvar innan helgen. Kommer bli skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0