Söndagskalas


Det har varit en lugn dag idag, tog lite sovmorgon och sen åkte vi hem till Fam Carlsson för att fira Leif och Gunbritt. Det vart en massa fika och mys med Selma :)
Fick även en fin blomma som grattis till körkortet och den står så bra i köket!

Jag har även hunnit med matlådorna och även rört ihop en fruktsallad som jag ska ja som efterrätt under veckan som kommer. Jobbar mån-tors och har sen temadag på fredag. Jag hoppas att veckan går snabbt då det troligtvis blir en tur till Eskilstuna för att göra tatueringen på lördag! :D

Nu ska jag plocka undan lite saker från helgen och sen blir det tv resten av kvällen
Hoppas ni har haft en härlig helg :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0