Godmorgon :)

Sitter nyvaken i soffan och funderar på lite frukost, vaknade ovanligt tidigt idag men då hinner man göra allt som man tänkt innan helgen är slut.

Idag ska vi fira Kerstin&Johannes på BlåBoden, det blir väl lite släktkalas :)
Jag ska baka ihop nått gott och det lutar mot morotskaka, väldigt enkelt och väldigt gott!
Först ska jag och Micke åka en sväng för att hämta en klänning som jag hittat och sen måste vi fixa klart presenterna men det är svårt att köpa till killar! Får se vad jag hittar :)

Tar med mig kameran och ska ta lite bilder, de kommer nog upp senare!
Ha en härlig dag allesammans
kram

Kerstin&Johannes med Selma på bröllop i Uppsala :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0