Härligt att vakna med solen i ansiktet :)

Hade glömt att vinkla persiennerna igårkväll men det vart dagens lycka då jag vaknade alldeles varm i ansiktet av solen. En rätt mysig start på dagen :)

Igår hade jag inte samma start på dagen, åkte till Etuna för att fixa lite saker och när man minst behöver det så ska självklart strula med allt, mitt bankkort fungerade inte, missade mitt första tåg och det vart förseningar då flera tåg stod på fel spår och vi fick vänta. Med nöd och näppe hann jag med mitt och resten av dagen vart riktigt bra. Jag har äntligen bokat en tatueringstid och det känns redan nervöst, jag hittade till Myrorna där jag fyndade en perfekt höst/vinterjacka och gick därefter runt i centrum och tittade på allt fint. Tog sen tåget hem där tvätten väntade.

Idag har jag inget planerat men jag behöver gå ner till banken och se om jag kan få ett nytt bankkort och sen leta rätt på en bit läder som jag ska göra ett skärp av. Annars blir det en lugn dag, Micke jobbar så jag ska väl ta chansen att städa och plocka lite hemma.

Nu blir det frukost och sen ska jag fixa iordning mig :)
kram



Inspiration från Pinterest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0