Kvällsbön

Jag har haft en bra dag idag, fixat lite hemma, gått runt på stan och tittat på en massa fina saker, shoppat lite nytt och sen legat i soffan och bara vilat. Man är lagom mör efter en vecka inne på operation/uva. Man ger all energi och känner sig urladdad när man kommer hem. Helgerna går åt att bara vila och hinna med allt som man inte orkar annars..

Imorgon ska det fixas inför loppisen den 5 nov, jag har börjat plocka fram lite saker som ska säljas men jag kan säkert hitta lite till. Kan vara kul att ha nått som man kan bli av med och tjäna en krona eller två :)
Annars blir det nog en lugn dag, vill ta en rejäl sovmorgon!

Nu ska jag göra iordning mig och sen är det läggdags.
Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0