Kvällsmys

Godkväll :)
Just nu sitter jag i soffan med både morgonrock, nattlinne och tofflor. Blir alltid så frusen på kvällen och speciellt när man inte har nå sällskap, raringen är på Villa Sandhem och dricker öl med killarna :)
Jag har haft en bra idag, allt rullade på med jobbet och efter det gick jag till Norrgåvorna för att sälja lite i secondhand butiken, hittade själv en poncho som jag ska klippa och sy lite i och en fin liten bricka. Fick även min underbara hattask av Lisa och den är helt ljuvlig! Ska lägga upp en bild senare så får ni se hur duktig hon är, hon gör saker på beställning! :)

Nu ska jag kolla på Greys och sen gå och sova. Kör veckans sista jobbpass imorgon och på fredag ska vi köra lite brandutbildning.

Ha en härlig kväll allesammans!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0