Måndag igen då

Helgen har som vanligt gått riktigt fort och nu ska man ladda inför en ny vecka. Jag ska absolut inte gnälla för jag jobbar bara 3 dagar nu och sen är jag ledig igen :D
Idag är jag på uppvaket och kör kvällspasset och imorgon och på onsdag jobbar jag till 17. Då är man kanske inte helt slut när man kommer hem utan har lite ork kvar till att leta rätt på lite mer grejer till loppisen i november. Nu har jag även en klädställning som blir perfekt :)

Snart ska jag få i mig lite frukost och sen kila iväg.
Ha en bra dag allesammans!
kram
Några bilder från helgen, vi fikade på prinsessrulle och skänkte några kronor till Bröstcancerforskningen och jag samlade ihop lite saker till loppisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0