Sjukstuga del 2

Bacillerna vägrar att lämna vår lägenhet så nu är det väl min tur att bli sjuk, har varit hängig och snorig hela dagen..
Det känns jobbigt att vara lite sjuk hela tiden istället för att bli rejält dunderförkyld så man kan ligga i sängen 2 dagar och sen vara frisk men nu måste man bita ihop och ändå se glad ut. Dagens I-landsproblem.
Det gick ändå bra på jobbet, kollegorna gillade håret och när jag inte hade mina snorstunder så gick det snabbt och vi fikade på mina morotskakor från igår, har några kvar i kylskåpet om suget skulle komma efter nått sött :)

Efter jobbet va ja pigg och tänkte både städa och diska men så fort ja satte mig i soffan så somnade jag.  Man får passa på att vila när kroppen säger till, disken från vänta tills imorgon då jag jobbar kvällspasset på Uva.

Jag hoppas att veckan går fort, jobbar mån-fre och ihelgen blir en tur till Hälleforsnäs för att fira mammas vännina och sen åker vi vidare till Nykvarn på lördag för Turinge Marknad, strumpor och en langos är tradition!

Nu ska jag krypa ner under fleecefilten och titta på Sos Västkust
Ha en bra kväll allesammans
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0