Turinge Marknad :D

Det är tradition att man går på Turinge Marknad som är här i Nykvarn idag :)
Hela Nykvarns centrum fylls med knallar och alla invånare är nog ute och tar några rundor för att köpa strumpor, kokosbollar och en och en annan langos, det är ett måste :)

Vi kom hit igår efter att ha varit i Hälleforsnäs på besök hos min mammas vännina Aja som fyllt 60 och vi kollade på hennes superfina hus, åt lasagne och myste med hennes kattungar, så söta! Efter lite fika åkte de andra till Mellösa loppisen och jag och Micke styrde bilen mot Lager 157. Jag hittade en härlig halsduk ( som om jag inte redan har 100 st ^^ ) och en stickad vit myströja :)

När babe har vaknat och frukosten uppäten så går vi ner mot centrum och när vi känner oss klara där så ska vi hälsa på min bror, Marika och Zeth, ungen blir bara större och större för varje gång så det ska bli kul att se honom nu och leka lite :D

Sen innan mörkret faller åker vi hemåt mot Kholm igen och laddar för en ny vecka. Helgerna försvinner så otroligt fort!
Bjuder på nå bilder senare

Ha det fint
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0