Kvällslektyr :)

Vad gör du just nu?
Var tror du att du är/gör om 1 år?
Vad ångrar du, om något, i livet?
Hur kommer du gå klädd i vinter?
Vilka 3 saker är du beroende av?
Har du någon dold talang?
Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Vad har du på dig just nu?
Bästa skönhetsknep?
Vilka är dina dagens planer?
Vad äter du helst inte?
Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Bästa staden/landet du besökt
Vilken kändis får du höra att du liknar?
Tror du på gud?
Vad är din största rädsla?
Nämn en sak du aldrig provat på:
Vilka är dina favorit namn?
Hur/Var vill du bo i framtiden?
Vad gör du just nu?

Tittar på Fråga Olle dokumentären om amatörporr ^^

Var tror du att du är/gör om 1 år?

Jobbar och förhoppningsvis bokat en resa till ett varmare land

Vad ångrar du, om något, i livet?

Att jag har grubblat alldeles för länge på saker och att jag stressat över saker som jag inte kunnat ändra


Hur kommer du gå klädd i vinter?

Härliga tjocktröjor, strumpbyxor, hårband och en mega halsduk




Vilka 3 saker är du beroende av?

Godis, shopping och loppmarknader :D


Har du någon dold talang?

Om jag verkligen vill så kan ja stå på händerna


Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?

Förra helgen tog jag det lugnt och nästa helg blir det Halloweenkalas med maskerad!


Vad har du på dig just nu?

Röda haremsbyxor, tofflor, svart tröja och min vita myströja :)


Bästa skönhetsknep?

Sova och dricka mkt vatten!


Vilka är dina dagens planer?

jag har shoppat och tvättat så det är avbockat på dagens agenda!


Vad äter du helst inte?

Rödlök och pyttipanna


Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?

Elsa Billgren
Blondinbella
Kenzas


Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?

Är förlovad med min härliga sambo och vi har varit tillsammans i snart 6 år <3




Bästa staden/landet du besökt

Frankrike är himla vackert och Grekland är perfekt för sol&bad :)


Vilken kändis får du höra att du liknar?

Det har jag nog aldrig hört någon säga

Tror du på gud?

Ja ibland när jag behöver lite extra stöd


Vad är din största rädsla?

Att en dag inte orka med något och bli helt apatisk


Nämn en sak du aldrig provat på:

Jag måste upp i en luftballong innan jag dör :)

Vilka är dina favorit namn?

Mira och Timo


Hur/Var vill du bo i framtiden?

I en underbar villa med en stor trädgård, ljust kök och en massa gamla saker :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0