Vilken häftig känsla!

Det har varit en rolig dag idag :)
Fick vara inne på operation och på schemat var det en massa händer och allt gick bra! Äntligen börjar det lossna och nu börjar det kännas riktigt kul att vara på sal! Vi kämpade på tills klockan vart 17 och sen skyndade jag mig hem för att fixa tvätten och efter det åkte jag för första gången själv i bilen till Lisa för att hämta upp henne och styra mot Pingstkyrkans secondhand :)
Det kändes helt otroligt! Jag satt i bilen själv med ett stort leende på läpparna :)

Nu ska jag snart duscha och sen kommer jag krypa ner i sängen, känner mig trött och tung i huvudet.
Imorgon ska det fixas en massa inför maskeraden och det blir en tur på stan :)

Ha det fint!
godnatt kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0