Helt slut i både kropp och knopp..

Jag har sovit riktigt dåligt nu både natten till igår och till idag så jag känner mig lagom mör efter passet inne på operation idag. Va med på 2 höftplastiker och en neurolys och på plastikerna står man fast på salen i 3 timmar och mina fötter skulle behöva en rejäl massage! Vart är Micke när man behöver honom?..
Vill komma ut och få lite frisk luft men jag känner samtidigt hur jag sjunker ner i soffan och vill bara sova bort resten av kvällen, jag får dra mig själv i örat eller nått.

Annars blir det en lugn kväll. Fixa lite matlådor och sen diska.
Hoppas jag får sova som en stock i natt och att det går bra imorgon.

Ha det fint
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0