Jag ger mig inte, inte än iaf..

Helgen har försvunnit som smör i solsken, känner mig inte speciellt laddad inför en ny vecka men det brukar ordna sig för eller senare. Igår körde jag och pappa i Södertälje, efter det vart det grill och finbesök av min bror, Marika och Zeth. Fick pussa och kramas lite och han snodde en del av mitt hjärta när han kröp upp i min famn, så himla underbart att få krama en sån liten! Vi åt en massa mat och efter det värmde vi oss med bastu och sen va det tack&godnatt.

Idag blir det hemfärd och då kommer Micke och hämtar hem mig, har en massa saker som ska med från loppisen och sen vill jag bara hem och ladda inför veckan. Jobbar mån-tors och sen ska vi iväg med jobbet till Lidköping för att kolla in UVA/OP där. Ska bli kul med en liten jobbresa.

Nu ska jag fixa frukost och väcka mamma&pappa, kan ju inte sova bort hela dagen.
Ha en härlig dag
kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Säker på att du inte menar Linköping? :P

Lidköping ligger en väldigt bra bot bort för att göra en dags tripp :P

2011-09-11 @ 17:05:36
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: jennifer

bit*

2011-09-11 @ 17:06:07
Postat av: Julia

Nee ja tror att det blir Lidköping och vi stannar till fredagen :)

2011-09-11 @ 21:47:01
URL: http://meandbillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0