Lördagsmys :)

Det känns lite snopet att vakna halv8 på en lördagsmorgon och dessutom i soffan med tv:n på!
Igår åkte jag med jobbet till Lidköping för att kolla in deras sjukhus. Det va väldigt stort och nybyggt och vi va där för att bolla lite nya idéer :)
Det vart mer bussåkande än studebesök men det va roligt för vi åkte igenom Mariestad och då var ja tvungen att säga hej till Karl, min underbara vän från rollspelslivet. När jag har mitt körkort så ska jag hälsa på :)
Efter turen med jobbet stannade jag hemma, Micke hade planerat en myskväll för att fira vår månadsdag som va i onsdags och vi bäddade ner oss i soffan med pizza och filmer, jag behövde en lugn kväll <3

Idag ska jag ta en sväng ner på stan, har inte varit där på evigheter känns det som och jag ska kolla efter ett fint pannband och se om det finns nå pälsjackor. En tur till Röda korset är ett måste och sen måste ja få i mig lite fika :)
När jag är klar åker jag och Micke ut till Forssjö för att hjälpa Elena och hennes familj med lite fix på deras tomt, hoppas jag får kratta eller nått, det gilla ja! Vädret är helt ljuvligt så det kommer säkert bli en fin dag :)

Nu ska jag fixa lite frukost och sen göra mig redo för stan.


Bjuder på några bilder med världens sötaste kille, ja han slår nog Micke också ^^
Han ville prova gräset då tänderna växer och kliar! ^^

Kommentarer
Postat av: Suneeta

Vilka fina bilder! :)

2011-10-02 @ 10:45:57
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mycket :)

2011-10-02 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0