Klinikdag

Saker börjar kännas lite lättare och jag hoppas att det håller i sig nu ett tag framöver :)
Jag har haft en kanonbra dag idag! Vi började dagen på jobbet där vi snackade lite patientsäkerhet och nya lagar och sen fick vi sitta i grupparbete och diskutera en massa nyttigt. Efter det vart det redovisat och sen åkte vi mot bowlinghallen där vi hade en timmes bowling och efter det bjöds det på tacos! Så roligt att få lite kämparglöd och alla skrattade och hade det trevligt, det är inte ofta man bowlar på arbetstid så det kändes lyxigt att få leka av sig lite efter en tuff vecka!

Nu ska jag samla ihop min sista energi och städa lite sen tar jag helg och jag känner att jag verkligen har kämpat på bra hela veckan så jag klappar mig själv lite på axeln :)

Ha en fin kväll!
Kram



Josefine tog fram kameran och jag kämpade på som tusan! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ducktig...tänkte säga golfare...haha...bowlare ska det väl vara? ;p

2012-04-29 @ 17:06:24
Postat av: Julia

Haha ja golf är ja värdelös på :P

2012-04-29 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0