2012 går mot sitt slut

Vaknade för en halvtimme sen och har smygit runt i huset och packat mina sista saker. Jag har varit hos pappa nu sen förra fredagen och har hunnit med en hel del. Först julen som gick bra trots allt, va lite orolig att det skulle bli en ledsam stämning men vi hade det mysigt med min moster, morbror och mormor.Det har varit massor med mat och jag har ätit alldeles för mycket julgodis! Jag har även hunnit träffa Zeth&Iza ordentligt några dagar och varit lite barnvakt och igår firade vi Zeth som fyller 2 år idag. Det har blivit turer till Södertälje för att träffa mina fina tjejer och höjdpunkten va helt klart Body World på Tom Tits med Sara. Min vecka här har verkligen varit behövlig, känner att det är jobbigt att vara så långt borta från huset, pappa och minnena av mamma så nu har jag lite mer energi och lust till att komma hem till Kholm igen. Jag har inte varit så rolig de senaste veckorna hemma..
 
Medans alla rusar mot nyårsafton och löften om ett nytt bättre år så känner jag mig avtrubbad och inte alls så peppad till att fira in en nytt år. Tiden går så himla fort och med ett nytt år så kommer mammas födelsedag och årsdagen som man måste gå igenom och jag känner redan nu hur jag vill snabbspola fram till att pappa fyller 60 i februari och att jag och Micke ska till Turkiet i maj då jag fyller 24,  jag ser framemot sol, värme och tid tillsammans  <3
 
Man får ta en dag i taget, först ska man beta av nyårsafton med allt vad det innebär och sen kan man gå tillbaka till sina vanliga dagar och låta tiden gå. Nästa måndag börjar jobbet igen och jag har en veckas semester kvar. Tar kanske en tur till Norrköping och tittar runt och sen träna.
 
Nu ska jag äta frukost och sen ta en sista titt innan pappa kör in mig till tåget. Vi ska till Mickes föräldrar när jag är tillbaka och fira hans lillebror som fyller år och sen ska jag hem och lägga mig i badet. 
Hoppas ni får en fin dag.
 
Kramar
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är bra att blicka framåt mot saker under det kommande året som man ser fram emot. Lämna ute de andra bitarna och ta det när det kommer. KRAM!

2012-12-30 @ 10:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0