Livet före döden

Igår hade vi urnsättning på Turinge kyrkogård och trots snön och hårda vindar så vart det fint. Vi träffades i kapellet innan och prästen läste några dikter innan pappa tog urnan och vi gick ut till askgravlunden. Känslorna va inte lika intensiva som vid begravningen men jag känner att när det handlar om mamma så är det ett öppet sår som ligger och skaver när man börjar tänka och känna. Bli inte ledsna om ni pratar med mig och jag blir ledsen för det kan jag inte stå emot, jag vill gärna prata men man får välja sina stunder så man orkar. 
 
Jag vaknade idag med ett lugn i kroppen och tillochmed snön känns fin. Jag ska snart träffa min fina Mari och handla till julgodisbak och kvällens middag och det ska bli så mysigt att åka ut till deras fina hus och träffa nykentjejerna igen och sen få mysa med småtöserna <3
 
Ha en fin lördag!
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

All styrka till dig min kära! <3

2012-12-05 @ 19:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0