Måndag igen då

Sitter med en kopp cappuccino och försöker bli av med en begynnande migrän. Jag brukar somna som en stock på söndagskvällarna men inatt sov jag väldigt oroligt och jag drömde mardrömmar från när jag va liten och jag vaknade av att jag skakade som ett asplöv så jag känner mig lite mossig idag..
 
Helgen gick fort men det va en rolig helg! 2 dagar med god mat, härliga människor och massor med vin! Det är kanske därför ja känner mig mossig! ^^
 
Den här veckan jobbar jag mån-fre och dagarna brukar gå fort så det blir helg snart igen.  Åker kanske till Sthlm på min årliga julrunda som jag alltid ångrar när jag är på plats men det hör julen till att åka upp och trängas med tusen andra julshoppare som letar i sista minuten men som tur är behöver jag inte köpa så mycket julklappar iår då jag bara handlar åt småbarnen, det kan ju hända att man hittar lite saker till sig själv också :)
 
Nu ska jag kila till jobbet för ett kvällspass.
Ha en fin dag! Solen skiner här!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0