Räknar ner dagarna

Om 2 dagar har jag jullov, det va väl runt 4-5 år sen som man hade ett lov senast men iår tänker jag unna mig långledigt över jul och nyår och på torsdag jobbar jag sista dagen innan vi bommar igen och rusar mot ledighet precis som vid sommarlovet. Om jag fick välja hur tiden skulle gå så skulle jag snabbspola över juldagarna och sen sakta ner farten i mellandagarna så man verkligen kan varva ner och njuta. Jag ska verkligen försöka ta det lugnt och ladda upp ny energi inför ett nytt och förhoppningsvis bättre år. 2012 har varit det värsta året i mitt liv...
 
Jag kan inte beskriva allt med ord men jag känner mig lite ur balans och det kommer och går..
Vissa dagar mår man bra och känner sig glad medans som idag så känns allt så tråkigt, tungt och man vill helst gömma sig under täcker och inte vakna upp förens man känner sig som sig själv igen.
 
Nu på fredag åker jag till pappa och vi ska göra huset redo för julen och handla en massa mat. Julafton firas sen med pappa, bröderna och mormor och på juldagen får jag kramas med Iza&Zeth. Sen får jag se hur länge jag blir kvar, helst vill jag ligga i pappas fotölj och värmas upp av braskaminen och titta på repriser. 
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och äta julgodis. Ha en fin kväll.
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0