Ledig men inte lat :)

Jag njuter verkligen av mina lediga fredagar, det är lyx att bara få vara hemma när man vet att dom flesta sitter på veckans sista pass och längtar hem till fredagsmyset. Jag började dagen tidigt då Micke skulle upp och jag kunde inte sova vidare så jag gick upp och började diska och plocka undan i lägenheten :)
Hoppas ingen av grannarna vaknade när jag startade dammsugaren ^^

Efter städningen gjorde jag iordning en härlig frukost och gick sen ner på stan för att göra lite ärenden och träffa Jenn&Lisa. Vi fikade och bokade in Ullared den 21:a då vår buss vart inställd så Lisa ställer upp med bil och sällskap så vi kan komma ner och shoppa loss, det ska bli kul att bara åka iväg till Sveriges största shoppingmecka :)

Det blir en lugn kväll, väntar hem Micke och till middag blir det hamburgare och sen får man se vad som händer. Soffan känns lockande men jag hittar säkert nått att pyssla med. Garderoben skulle behövas rensas lite!

Ha en fin kväll allesammans!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0