Några timmar kvar..

Det vart en lugn dag på jobbet, när det är sportlov så åker läkare iväg med familjerna och då blir det inte lika fulla operationsscheman och det får man tacka och bocka för. Skönt när man inte behöver springa som en tok mellan salarna :)

Nu sitter jag och väntar på att Micke ska komma hem med bilen så jag kan åka och handla lite mat och matsäck inför morgondagens roadtrip till Ullared med Jenn&Lisa! Jag känner mig lite spänd och jag hoppas att allt går bra med att köra och att det inte blir en massa snö och regn utan att solen kommer fram lagom till vi är ute på vägarna.
Vi åker över dagen och kommer hem sent på kvällen, tur att jag jobbar kvällspasset på UVA sen på onsdag så man får sova lite extra.

Hoppas ni får en fin kväll, själv ska jag kolla lite kläder och sen gå och lägga mig tidigt. Vi åker härifrån vid 05 imorgon så man måste ha lite extra energi!
Kram





Bilder från sommarens tur med pappa, då övningskörde jag hela vägen till Ullared och det va väldigt roligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0