Nästan lite vårkänsla :)

Godmorgon! Det är lördag och just nu sitter jag och väntar på min ananaspaj som är i ugnen :)
Jag är oftast väldigt morgonpigg så jag började morgonen med att plocka och fixa lite i lägenheten och sen rörde jag ihop två pajer som ska till Fam Carlsson senare idag då vi ska fika och äta lite tillsammans med Björn, Linda och Axel :)

Solen skiner och snön är nästintill helt borta och när man tittar ut så känns det som vår! Jag vill fixa lite vårfint i lägenheten och man kan ju börja lite smått med nya gardiner och sånt.

Annars blir det nog en lugn dag, funderar på att gå ner till stan en snabbis och kolla bokrean och ikväll blir det Melodifestivalen såklart. Tycker det är lite mysigt att bädda ner sig i soffan, äta nått gott och vara sådär äkta svensson!

Nu ska jag klä på mig och göra mig vårfräch, måste hitta en ny jacka dessutom men det får bli till lönen sen!

Ha en härlig dag allesammans!
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0