Som jag suktat!...

Jag är inte speciellt hungrig efter dagens frosseri på jobbet men en hamburgare med en massa ost och goda såser från Harrys slinker nog ner :)
Har haft utbildningsdag där vi har jobbat med nytt system i datorn och Konrad med röntgen och grejer, jag kommer bli en superusk som snart tar över hela sjukhuset!

Jag hoppas att kvällen blir trevlig och imorgon sen blir det nog äkta Melodifestivalsmys med chips&dipp och lite gnäll över årets usla bidrag, men det hör ju till! Annars har jag inga planer utan tar helgen som den kommer, kan vara skönt det me!

Nu ska ja fixa min partylook lite till och sen drar jag, laddar med Guetta!

Hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0