Tillbaka till vardagen igen

Jag känner mig rätt så pigg och glad efter gårdagen då vi åkte 10-11 timmar med bil, shoppade 4-6 timmar och slösade en massa pengar :)
Hittade rätt så mkt och bra saker som leggings, badrumsgrejer, hygien och småsaker som är bra att ha. Känner nu efteråt att jag skulle kunnat köpt mer! Det får nog bli en tur sen till sommaren igen.

Idag ska jag jobba kvällspasset på UVA och jag hoppas att det blir en lugn kväll. Jobbar sen fram till fredag och sen får jag se vad som händer ihelgen. Sitter nog bänkad framför Melodifestivalen på lördag :)

Bjuder på några bilder från gårdagen


Ett regnigt Ullared och parkeringen var nästan tom när vi kom :)
Jenn&Lisa med vagnarna :)
Lite fika för att ladda på med energi, man vart ju helt slut efter timmar med shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0