Va roligt!

Melodifestivalens första deltävling är gjord och jag känner mig ovanligt nöjd med Loreen&Dead By April till finalen! Kommer nog sitta ovanligt spänd inför den stora finalen sen :)

Igår vart det en härlig kväll med kollegorna på Harrys, vi åt en massa god mat, drack vin och drinkar och sen dansade jag mig svettig på dansgolvet :)

Idag har jag handlat mat, tog en riktigt skön promenad mot Djulö och sen städat lägenheten. Lagade till tacos och nu ligger man lagom mätt i soffan och bara tar det lugnt.
Imorgon blir det somvanligt fix med matlådor och sen ska jag försöka komma ner till Friskis för lite fuego eller nått kul.
Nu blir det film resten av kvällen :)

Ha en bra kväll
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0