Fuego!

Mina ben och min rygg värker redan efter Fuegopasset på Friskis! Jag förstår att folk blir lite lyriska när de dansar och man känner knappt av kroppen förens efteråt då man har skakat loss en timme :)
Först var jag inte ett dugg sugen på att lämna soffan efter jobbet men jag slet mig och traskade ner och det känns jäkligt skönt nu..

För övrigt har det varit en bra dag, med lite manfall på jobbet så får man jobba lite mer och snabbare men man är ju ung och hurtig, iaf nån timme på morgonen ^^

Jobbar veckans sista pass imorgon och sen får jag se vad helgen har att erbjuda, blir nått pass på Friskis och jag hoppas att det blir sol så kanske man kan pyssla nere vid garaget,vill måla mina ramar och "hjorthuvudet" :)

Snart ska jag krypa ner under täcket, håret ska torkas och just nu ser jag ut som " Den där Mary" med luggen.

Kram
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0