Jag gillar söndagar

Solen skiner och jag går fortfarande runt i morgonrocken, den ultimata starten på en ny dag :)
Jag har haft en väldigt lugn helg med filmer, god mat, lite shopping och plock i lägenheten. Julen är utstädad och jag kollar efter lite vårinspiration. Väntar på ett paket från H&M med fina bäddsett och nya kuddar :)

Senare idag ska jag köra ett puls/bas pass på Friskis med Kerstin och sen ska jag laga ihop matlådor för veckan som kommer. Jobbar kvällspasset imorgon och sen mellan 7.15-17 tis-tors. Vardagsrutinerna tar över livet ibland men med träningen på friskis känner man sig kanske lite mer pigg och fräsch.

Snart ska jag byta om och sen ta en promenad i solen.
Ha en härlig dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0