Lyckorus!

Jag har haft en riktigt bra dag idag! På jobbet gick det som en dans utan en massa strul och det är skönt när man kan gå hem med lite energi kvar i kroppen :)
Efter jobbet plockade ja lite i lägenheten och sen vart det en mini powernap som var svår att komma ur när jag skulle iväg sen till Friskis för ett pass Fuego!

Som förra gången var det fullt i hallen och alla va taggade till att skaka loss och det gjorde vi verkligen! Fick en  rejäl adrenalinkick när man skulle trumma och jag trummade för kung och fosterland, kommer vara lagom mör i armar, rumpa och rygg imorgon sen, men så skönt!

Nu har jag duschat och ska snart föna håret och sen sova, kör ett pass till imorgon sen är jag ledig fre-sön. Jag åker till Södertälje&Nykvarn på fredag för att krama tjejerna och fira mamma :)

Ha en soft kväll
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0