Sista januari!

Man kan nästan känna av våren nu när vi börjar närma oss vårmånaderna, hoppas att februari går lika fort som januari :)

Lite sen uppdatering men jag har haft en riktig kalashelg! Jobbade på fredagen och sen hade jag lite spamys hemma i badrummet på kvällen och på lördagen åkte jag till Norrköping för att ladda upp inför kalas och vi var hos Jenn&Jesper! Vi firade med drinkar och mer drinkar och sen begav vi oss till Statt där vi dansade oss svettiga, jäklar va kul det va! På söndagen mådde jag skit men jag ångrade inte en sekund av kvällen innan, jo kanske den sista shotten... Det tog mig hela dagen att må bra igen och sen var man redo för en ny jobbvecka.

Idag jobbar jag kvällspasset och det va riktigt skönt med sovmorgon. Somnade runt 21 igårkväll och vaknade kl 08 idag så 11 timmars sömn gjorde nog susen :)

Jobbar sen ons-tors med utbildningsdag på fredag och efter det går jag och mina grymma kollegor till Harrys för att äta och mingla lite med varandra. Ser redan framemot det!
Imorgon sitter jag på Norrgåvorna som har öppnat igen i församlingshuset på Norr och jag hoppas att dom har fyllt på med en massa roliga saker. Egentligen borde jag hålla i pengarna för den 21:a februari hoppar jag och Jenn på bussen till Ullared :D Det kommer bli en riktig shoppingtur med en fullbokad buss och 7 timmars shopping!

Nu ska jag platta till luggen.
Ha en fin dag!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0