Skönt med fredag igen :)

Jag som hade tänkt vakna i en nybäddad säng vaknade istället i soffan med en massa tvätt omkring mig men vad gör det när man är ledig :)
Det har varit en tuff vecka, har varit inne på operation och fast man har varit där snart 1 år så finns det mycket som fortfarande inte sitter till 100% men jag kämpar på! Jag jobbar nog med världens bästa gäng där alla är hjälpsamma och ser efter mig lite..

Nu är jag ledig fre-sön och jobbar sen kväll på måndag så nu ihelgen ska jag bara ta det lugnt! Julen ska städas ut men först måste tvätten plockas bort och sen vill jag nog gå ner på stan och kolla runt lite.

Snart blir det frukost och sen får man starta dagen.

Ha en bra dag :)
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0