Bullmamma

Med hjälp av dagens väder som varit soligt och varmt så har jag ignorerat hostan och tröttheten och hunnit med en hel del. Började dagen med en rejäl sovmorgon och frukost på balkongen samt en timmes solande. Så skönt! Vid 12 gick jag till en tjej som säljer mobilskal och fick med mig ett träningsskal som man fäster på armen och ett rosa silikonskal så nu har jag nog allt jag behöver till min lilla samung. 
 
Efter promenaden handlade jag till middagen och när jag kom hem började jag att baka en massa kanel och vaniljbullar. Trodde det skulle ta hela dagen men det tog 2 timmar och var inte så svårt som jag trodde så nu är frysen full!
 
Middagen vart lax med potatis och romsås, smakade superbra men sen efter maten vart jag så trött att jag somnade som en stock i soffan. Sov 2 timmar och när jag vaknade var jag alldeles varm och svettig och tog tempen som visade på feber så jag låg kvar i soffan och somnade om tillochfrån. 
 
Snart ska jag lägga mig och läsa min nya bok Skam, verkar rätt bra och jag blir verkligen en bokmal på sommaren. Vädret har ju varit perfekt för oss som gillar att ligga nerbäddade i en mysfilt och läsa i flera timmar!
 
Ha det fint allihop.
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller på och präja mig igenom Harry Potter böckerna denna sommar =p

2012-07-17 @ 13:09:58
Postat av: Julia

Det gjorde jag förra sommaren, läste dem för 2:a gången :P

2012-07-17 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0