Första semesterveckan är gjord!

Dagarna blandas ihop lite när man inte har dom vanliga rutinerna och imorgon börjar min andra semestervecka. 
Hittills har jag varit i Nykvarn hos mamma&pappa, träffat tjejerna och mina underbara brorsbarn :)
 
Igår va vi ute och firade Marcus som fyllde 20 och det vart drinkar och dans på Statt. Känner mig lite seg i huvudet idag men annars är jag pigg och glad, har både städat och lagat en rejäl middag så då får man vara nöjd med dagen. 
 
Det enda på agendan imorgon är att tvätta och sen får ja se vad veckan har att erbjuda :)
 
Försöker skicka över lite bilder från mobilen men blogg.se verkar bråka så dom kommer upp senare!
 
Ha en fin kväll
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0