Helgen i Uppsala

Nu är vi tillbaka i Kholm efter 2 dagar i Uppsala som är en himla mysig stad!
Jag har lekt med Axel, shoppat, ätit, fikat, spelat spel och bara haft det bra. Det va skönt att komma iväg lite och se nått nytt. Nu sitter jag och funderar på veckan som kommer, det är min 3:e semestervecka och jag är sugen på att baka så jag ska kanske göra en massa kanelbullar imorgon och sen får jag se vad som händer. 
 
Nu blir det film och sen ska jag krypa ner under täcket, borta bra med hemma bäst stämmer, speciellt ens egna säng :)
 
Ha en fin kväll.
Kram
 
Vi hade tur att hitta en stadsloppis och jag fyndade en väska ( som vanligt ^^ ) och en bok 
 
 
 
 
Älskling leker med Axel och hans nya badboll :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0