Micke 25 & 1:a semesterdagen

Jag måste erkänna att jag redan är lite rastlös, man är så inställd på att jobba så när man inte har nått att göra så blir man seg och trött. Men det är bara första dagen så det kommer nog ordna till sig :)
 
Min älskade sambo fyller 25 idag och igår firade vi med lite fika hos Familjen Carlsson, bakade godaste tårtan och myste med Selma. Idag är det lugnt, vi tog en runda till Djulö för lite fika och senare blir det middag nånstans ute. Själv har jag bestämt mig för att fira min 25års dag i Thailand eller nått annat varmt land! 
 
Imorgon hoppar jag på tåget och åker mot Nykvarn för att hälsa på tjejerna och den nya bebisen, det ska bli så mysigt att få hålla en helt ny liten människa i famnen och bara njuta! :)
 
Ha en fin kväll
Kram
 
 
<3 <3
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag måste säga att din karl verkar helt ha gett upp sin "förra stil", eller har jag fel? =)

2012-07-02 @ 22:18:57
Postat av: Julia

hehe ja du menar lite space looken så är den gömd långt inne i hans garderob :) nu är det mest skjorta och jeans som gäller. Kram

2012-07-03 @ 07:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0