Nykvarn & Stockholm

Sitter med lite frukost och ska snart packa ihop det sista inför trippen till Nykvarn. Stannar tills på onsdag och imorgon åker jag till Stockholm för att göra stan och sen kolla på Tomas Ledin som spelar på Allsång på Skansen! Det kommer bli toppen! 
 
Är inne på min sista semestervecka nu och det känns lite jobbigt men jag ska försöka att inte tänka så mycket på det utan ta dagarna som de kommer. Sommaren tar inte slut för att man börjar jobba utan man har helgerna sen och då är det bara att hålla tummarna att vädret blir finare i augusti.
 
Nu ska jag fixa och sen gå ner mot tåget.
Ha en fin dag!
 
Kram
 
 
Jag hoppas på lite mys med Iza och Zeth :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0